احمدی نژاد ضمن تاکید بر اینکه برای مشائی ، هزینه های زیادی کرده، گفته است حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم

اعتدال:   چندی پیش دکتر احمدی نژاد در مورد انتشار اخباری مبنی بر کناره گیری اسفندیار رحیم مشایی مسئول دفتر رئیس جمهور تاکید کرده است: دولت برای مشایی هزینه های زیادی پرداخت کرده است او حتی اگر خودش هم بخواهد کنار بکشد من قبول نمی کنم .

گفتنی است ،خبری از اسفندیار رحیم مشائی نقل شده که گفته است: شاید به زودی بنده و محمد رضا رحیمی معاون اول و حمید بقایی معاون اجرائی رئیس جمهور از ویترین دولت کنار برویم.